Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci
BARTOŠ, Matěj
Tato diplomová práce s názvem "Systém vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci" měla za cíl navrhnout změny a doporučení, které by mohli vést ke zlepšení současného systému vzdělávání v organizaci na základě provedených analýz. Pro sběr dat byla použita metoda kvantitativního výzkumu formou dotazníku. Diplomová práce je členěna do dvou hlavních částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část se opírá o studium odborné literatury a zahrnuje základní pojmy týkající se oblasti řízení lidských zdrojů a vzdělávání pracovníků. Praktická část je zaměřena na základní charakteristiku vybraného podniku, a to společnosti XY, která si přála zůstat v anonymitě. Dále je s pomocí interních materiálů organizace zanalyzován současný stav vzdělávání v podniku. Analýza současného stavu je také doplněna pomocí online dotazníkového šetření, do kterého se zapojilo 74 respondentů. Závěrem této diplomové práce jsou návrhy a doporučení podniku, které mají za cíl zlepšení současného systému vzdělávání v organizaci.
Systém vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci
VAŠKOVÁ, Nikola
Hlavním cílem diplomové práce jsou návrhy změn a doporučení na zlepšení řízení v oblasti vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci na základě provedených analýz. Pro průzkum spokojenosti byla vybrána metoda dotazníkového šetření. V závěru práce jsou doporučeny a navrženy změny na vylepšení tohoto systému vzdělávání, které by měly vést k větší spokojenosti zaměstnanců.
Přístup k univerzitnímu a neuniverzitnímu studiu médií v britském a německém prostředí : srovnávací studie
Brejlová, Iva ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Práce Přístup k univerzitnímu a neuniverzitnímu studiu médií v britském a německém prostředí: srovnávací studie porovnává přístupy Velké Británie a Německa k terciárnímu vzdělávání, které se tematicky váže k médiím. Ukazuje specifické pojetí tohoto oboru ve dvou odlišných mediálních prostředích, které se vyvinuly na základě různých historických zkušeností a po rozdílném přijetí mediálních studií jako oboru na půdu institucí terciárního vzdělávání. Obor nemá jasně stanovené hranice a tak poskytuje zemím možnost zasadit ho do vlastního pojetí. Diplomová práce zkoumá terciární vzdělávání vázané na média na vysokoškolských institucích, v rámci jednotlivých studijních programů, ve směřování odborných publikací, v národních vzdělávacích dokumentech i v hodnocení nadnárodních organizací. Definuje relevantní subjekty a sylaby, identifikuje základní kompetence absolventů těchto studií, procesy, jejichž prostřednictvím se stávají odborníky i vzdělávací aktivity v oblasti mediálního vzdělávání. Analyzuje odlišnosti, očekávání a metody ve studovaných dokumentech. Zkoumá, zda zůstávají přístupy Velké Británie a Německa odlišné i přes stejně směrované požadavky, které na ně klade především Evropská unie.
Do jaké míry mohly být učebnice matematiky politicky "nevinné"? Odraz dějinných skutečností v matematických slovních úlohách v letech 1938-1952
Sýkorová, Pavla ; Havlůjová, Hana (vedoucí práce) ; Hnilica, Jiří (oponent)
V českých matematických učebnicích z let 1938-1952 sleduji odraz historické skutečnosti ve slovních úlohách. Na základě vymezení historické skutečnosti je sledován obsah zadání slovních úloh, jeho proměna a vliv na přijetí, přepracování a vyřazení učebnic. Práce je strukturována tak, že nejdříve jsou představeny historické události, poté jsou jejich důsledky sledovány v konkrétních úlohách, jejichž obsah měl následně vliv na používání učebnice ve výuce. Případová studie je věnována Eduardu Čechovi, význačnému matematikovi, jehož učebnice vycházely téměř po celé vymezené období a jehož názory a postoje charakterizují vliv politické situace na tehdejší autory učebnic.
Porovnání vzdělávacích systémů České republiky a Spojeného království Velké Británie a Severního Irska se zaměřením na výuku cizích jazyků na druhém stupni
PEŠTOVÁ, Kristýna
Bakalářská práce se zabývá problematikou porovnání vzdělávacích systému České republiky a Spojeného království Velké Británie a Severního Irska se zaměřením na výuku cizích jazyků na druhém stupni. Jednotlivé vzdělávací systémy jsou nejprve představeny a následně porovnány na základě Rámcově vzdělávacího programu a Národního kurikula. Je také poukázáno na práci s terminologií formou překladu odborných termínů do českého jazyka. Praktická část je věnována přípravě plánu na vyučovací hodinu s cílem seznámit žáky deváté třídy s hlavními odlišnostmi českého a britského školství. Součástí práce je umístění vyučovací hodiny na Metodický portál RVP.CZ jako ukázkovou hodinu průřezového tématu Multikulturní výchovy.
Analýza systému vzdělávání zaměstnanců ve vybrané organizaci
VYSOKÁ, Marta
Hlavním cílem práce je analýza systému vzdělávání zaměstnanců ve vybrané organizaci s návrhy případných změn na zlepšení tohoto systému. Vybraná organizace je úřad práce umístěn v Jindřichově Hradci. Analýza je založena na osobním rozhovoru s ředitelem této organizace a na dotaznících zaměstnanců. Práce navrhuje možné změny pro lepší systém vzdělání.
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na základní školy Praha 2
Staniczková, Lucie ; Kohoutek, Jan (vedoucí práce) ; Mouralová, Magdalena (oponent)
Diplomová práce je věnována problematice vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na základní školy Prahy 2. V první části práce jsou uvedeny cíle, zejména se jedná o identifikaci dobrých zkušeností a špatných příkladů z praxe, a výzkumné otázky. Následuje pasáž věnovaná metodologii, v níž se autorka věnuje popisu sběru dat a tvorbě podkladů k polostrukturovaným rozhovorům. Dále autorka zpracovává teoretické a konceptuální pozadí zvolené problematiky. Uvádí základní terminologii a historický kontext vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice. Druhá část práce je zaměřena na vlastní empirický výzkum, který se již věnuje konkrétně autistickým žákům. V první fázi je uvedena základní sumarizace integrovaných žáků v základních školách Prahy 2. Následují poznatky z rozhovorů, které jsou logicky koncipovány do tří hlavních podkapitol. Na závěr je provedena syntéza nejdůležitějších informací a jejich relace vůči vybraným konceptům. Hlavním výsledkem této práce má být relace vybraných konceptů s relevantními poznatky, získané při kvalitativních rozhovorech s respondenty základních škol Prahy 2. Autorka ukazuje, do jaké míry se liší současně nastavená politika a dílčí praxe, a nabízí poznatky, které nevycházejí pouze z teoretických konceptů.
Do jaké míry mohly být učebnice matematiky politicky "nevinné"? Odraz dějinných skutečností v matematických slovních úlohách v letech 1938-1952
Sýkorová, Pavla ; Havlůjová, Hana (vedoucí práce) ; Hnilica, Jiří (oponent)
V českých matematických učebnicích z let 1938-1952 sleduji odraz historické skutečnosti ve slovních úlohách. Na základě vymezení historické skutečnosti je sledován obsah zadání slovních úloh, jeho proměna a vliv na přijetí, přepracování a vyřazení učebnic. Práce je strukturována tak, že nejdříve jsou představeny historické události, poté jsou jejich důsledky sledovány v konkrétních úlohách, jejichž obsah měl následně vliv na používání učebnice ve výuce. Případová studie je věnována Eduardu Čechovi, význačnému matematikovi, jehož učebnice vycházely téměř po celé vymezené období a jehož názory a postoje charakterizují vliv politické situace na tehdejší autory učebnic.
Přístup k univerzitnímu a neuniverzitnímu studiu médií v britském a německém prostředí : srovnávací studie
Brejlová, Iva ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Práce Přístup k univerzitnímu a neuniverzitnímu studiu médií v britském a německém prostředí: srovnávací studie porovnává přístupy Velké Británie a Německa k terciárnímu vzdělávání, které se tematicky váže k médiím. Ukazuje specifické pojetí tohoto oboru ve dvou odlišných mediálních prostředích, které se vyvinuly na základě různých historických zkušeností a po rozdílném přijetí mediálních studií jako oboru na půdu institucí terciárního vzdělávání. Obor nemá jasně stanovené hranice a tak poskytuje zemím možnost zasadit ho do vlastního pojetí. Diplomová práce zkoumá terciární vzdělávání vázané na média na vysokoškolských institucích, v rámci jednotlivých studijních programů, ve směřování odborných publikací, v národních vzdělávacích dokumentech i v hodnocení nadnárodních organizací. Definuje relevantní subjekty a sylaby, identifikuje základní kompetence absolventů těchto studií, procesy, jejichž prostřednictvím se stávají odborníky i vzdělávací aktivity v oblasti mediálního vzdělávání. Analyzuje odlišnosti, očekávání a metody ve studovaných dokumentech. Zkoumá, zda zůstávají přístupy Velké Británie a Německa odlišné i přes stejně směrované požadavky, které na ně klade především Evropská unie.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybrané organizaci
MILCOVÁ, Kristýna
Cílem této diplomové práce je analyzovat proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, charakterizovat a zhodnotit stávající personální procesy, identifikovat potřeby zaměstnanců a podniku a navrhnout možné způsoby zlepšení stávající situace. Pro tento účel byla vybrána společnost Fabory CZ Holding s.r.o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.